Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

Av
Kevin Lane Keller
Forlag
Pearson US Imports & PHIPEs
ISBN
9780131105836
Utgitt
2003

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

BI

Trondheim
100,- Som ny Sist oppdatert: 2 måneder Kontakt selger

0771 OSLO

Arnebråtveien 46
150,- Som ny Sist oppdatert: 2 uker Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.