Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Marketing Principles and Best Practices (with Access Certificate, Xtra!, an

Av
Terence A. Shimp, Michael R. Czinkota, K. Douglas Hoffman, Thomas W. Speh, K. Hoffman, Abbie Griffin, Penny Simpson, Patrick Dunne, Jagdish N. Sheth, Robert F. Lusch, Peter D. Dickson
Forlag
South-Western, Division of Thomson Learning
ISBN
9780324200447
Utgitt
2005

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Vi har dessverre ingen aktive iBok-annonser for denne boken.

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.