Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Public relations and social theory: key figures and concepts

Av
oyvind Ihlen, Betteke van Ruler, Magnus Fredrikson
Forlag
Taylor & Francis Ltd
ISBN
9780415997867
Utgitt
2009, Myk perm

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

UiO

175,- Noen markeringer Sist oppdatert: 5 måneder Kontakt selger

UiO

250,- Som ny Sist oppdatert: 1 måned Kontakt selger

UiO

250,- Som ny Sist oppdatert: 11 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.