Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Political Marketing: Theory and Concepts

Av
Robert P. Ormrod, Nicholas O'Shaughnessy
Forlag
SAGE Publications Limited
ISBN
9780857025814
Utgitt
2013, Myk perm

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

0050 OSLO

Oslo City
200,- Som ny Sist oppdatert: 4 måneder Kontakt selger

UiO

225,- Noen markeringer Sist oppdatert: 7 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.