Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Nyhetsverdier: om markedsorientering og journalistikk i ti norske aviser

Av
Sigurd Allern, Institutt for journalistikk
Forlag
IJ-forl.
ISBN
9788271472108
Utgitt
2001, Myk perm

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

UiO

50,- Som ny Sist oppdatert: 3 måneder Kontakt selger

UiO

50,- Noen markeringer Sist oppdatert: 8 måneder Kontakt selger

0584 OSLO

Krokliveien 62A
100,- Som ny Sist oppdatert: 3 måneder Kontakt selger

UiO

100,- Noen markeringer Sist oppdatert: 1 år Kontakt selger

2322 RIDABU

Hamar - evt per post
100,- Noen markeringer Sist oppdatert: 2 måneder Kontakt selger

UiO

150,- Som ny Sist oppdatert: 2 uker Kontakt selger

BI

Nydalen
200,- Som ny Sist oppdatert: 2 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.