Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Merkevarebygging for administrerende direktører: hvorfor mentale markedsande…

Av
Jan Blichfeldt
Forlag
Abstrakt
ISBN
9788279351368
Utgitt
2003, Innbundet

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

6300 ÅNDALSNES

Karens Rundsti 20 E
125,- Ikke brukt Sist oppdatert: 1 måned Kontakt selger

UiO

150,- Ikke brukt Sist oppdatert: 1 måned Kontakt selger

1165 OSLO

Oslo
160,- Som ny Sist oppdatert: 4 måneder Kontakt selger

0771 OSLO

Arnebråtveien 46 eller Posten 70 kr
180,- Som ny Sist oppdatert: 1 måned Kontakt selger

MH

Oslo
250,- Ikke brukt Sist oppdatert: 9 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.