Søk: 'Miljøargumentasjon i markedsføring: EF- og EØS-rettens betydning for statlig regulering av bruk av miljøargumentasjon i markedsføring'
-
Miljøargumentasjon i markedsføring: EF- og EØS-rettens betydning for statlig regulering av bruk av miljøargumentasjon i markedsføring
ISBN 9788200452515 , 1999 , Erlend Bakken
-
Statlig styring og EØS-rettslige skranker; illustrert ved en studie i EØS-rettens betydning for styringen av norsk petroleumsvirksomhet
ISBN 9788200227342 , 1996 , Finn Arnesen
-
Markedsføring av tjenester
ISBN 9788245602678 , 1997 , Christian Grønroos
-
Hjelper i markedsføring
ISBN 9788205345300 , 2005 , Rune Semundseth
-
Perspektiver på markedsføring av reiseliv
ISBN 9788245002492 , 2005 , Mehmet Mehmetoglu, Kristen Albert Ellingsen
-
Markedsføring: Styring av kvalitet
ISBN 9788200029847 , 1990 , Sigurd Villads Troye
-
Reversering av EF- og EØS-stridig statsstøtte
ISBN 9788245002546 , 2004 , Erling Hjelmeng
-
Hjelper i markedsføring
ISBN 9788205281110 , 2001 , Rune Semundseth
-
Eksamenshefte i markedsføring
ISBN 9788276749328 , 2004 , Gariba Abdul-Muhmin Alhassan
-
Internasjonalisering og juridisk metode: særlig om EØS-rettens betydning i norsk rett
ISBN 9788215015903 , 2009 , Are Stenvik, Finn Arnesen
-
Eksamenshefte i Markedsføring
ISBN 9788276740011 , 2000 , Alhassan Gariba Abdul-Muhmin
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Markedsføring i varehandelen
ISBN 9788270376964 , 1991
-
Markedsføring i kunnskapsbedriften
ISBN 9788200212249 , 1991 , Britt-Marie Ahrnell, Monica Nicou
-
Storytelling: markedsføring i opplevelsesindustrien
ISBN 9788245006520 , 2008 , Ane Sjøbu, Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen
-
Digital markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788202700317 , 2021 , 2. utgave , Nina Furu
-
Mester i ledelse og markedsføring: for mesterutdanningen
ISBN 9788205305885 , 2002 , Tore Walter Ruud, David Keeping, Arvid Andreassen,m.fl.
-
Markedsføring og salg
ISBN 9788211022417 , 2016 , Per E. Nørgaard
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215014012 , 2009 , Carl Arthur Solberg
-
Markedsføring for reiselivet
ISBN 9788202198565 , 2001 , Tom Rosendahl, Kristen-Albert Ellingsen
-
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
ISBN 9788245024609 , 2018
-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring
ISBN 9788245009262 , 2013 , Kristen Albert Ellingsen
-
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
ISBN 9788215010007 , 2008 , Tor Grenness, Ola Gaute Aas Askheim
-
Markedsføring for småbedrifter
ISBN 9788276910711 , 2009 , Thomas Hansen, Ulf Svensson, Björn Lundén
-
Markedsføring og kommunikasjon på nett
ISBN 9788202512347 , 2017 , Nina Furu
-
Markedsføring på bedriftsmarkedet
ISBN 9788215026534 , 2016 , Erik B. Nes, Harald Biong, Jon Bingen Sande
-
Markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202258481 , 2007 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215024790 , 2015 , Carl Arthur Solberg
-
Grammatikken i bruk
ISBN 9788202328696 , 2011 , Hildegunn Otnes, Marit Skarbø Solem,m.fl.
-
Serviceledelse: prinsipper for effektiv markedsføring og ledelse av serviceforetak
ISBN 9788241704888 , 1995 , Tor Wallin Andreassen