Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Brand Management: A Theoretical & Practical Approach

Av
Rik Riezebos, H. J. Riezebos, Bas Kist, Gert L. Kootstra
Forlag
Financial Times/Prentice Hall
ISBN
9780273655053
Utgitt
2002, Myk perm

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

HiOA

Pilestredet
40,- Ikke brukt Sist oppdatert: 2 måneder Kontakt selger

1476 RASTA

Åsheimveien 66
50,- Ikke brukt Sist oppdatert: 1 måned Kontakt selger

0771 OSLO

Arnebråtveien 46 eller Posten 70 kr
240,- Noen markeringer Sist oppdatert: 6 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.