Søk: 'markedsføring'
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215017204, 2011, 8. utgave, Hans Mathias Thjømøe, Runar Framnes, m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205315822, 2005, Dorthe Erichsen, Heidi Grinde, m.fl.
-
Markedsføringsledelse; med digitale verktøy
ISBN 9788205459250, 2014, Fred Selnes, Even J Lanseng
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205472808, 2016, Philip Kotler, Kevin Lane Keller
-
Markedsføringsboka
ISBN 9788202399269, 2013, Inger Sverreson Holmes, Lena Mossberg, m.fl.
-
Markedsføringskanaler
ISBN 9788202239886, 2005, Geir Gripsrud, Arne Nygaard
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590, 2014, Sigurd V. Troye, Magne Supphellen, m.fl.
-
Innføring i markedsføringsledelse
ISBN 9788232100262, 2012, Fred Selnes
-
Markedsføringsledelse: kort og godt
ISBN 9788215008127, 2005, Christian Oxholm Zigler, Bitte Paulsen Skaug
-
Ledelse av forsyningskjeder: et logistikk- og markedsføringsperspektiv
ISBN 9788245013023, 2013, Geir Gripsrud, Arne Nygaard, Eirill Bø
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788256271450, 2011, Mette Holan
-
Markedsføring på bedriftsmarkedet
ISBN 9788215014098, 2009, Erik B. Nes, Harald Biong
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215030364, 2018,
-
Markedsføring og kommunikasjon på nett
ISBN 9788202512347, 2017, Nina Furu
-
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
ISBN 9788215010007, 2008, Tor Grenness, Ola Gaute Aas Askheim
-
Visjon 2: markedsføring og ledelse
ISBN 9788202556983, 2019, 3. utgave, Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215014012, 2009, Carl Arthur Solberg
-
Visjon 2: markedsføring og ledelse
ISBN 9788202369439, 2012, Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring
ISBN 9788245009262, 2013, Kristen Albert Ellingsen
-
Markedsføring på bedriftsmarkedet
ISBN 9788215026534, 2016, Erik B. Nes, Harald Biong, Jon Bingen Sande
-
Forbrukeratferd: kjøpsatferd og økonomisk psykologi i markedsføringen
ISBN 9788215018218, 2011, Hans Mathias Thjømøe, Erik Lee Olson
-
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
ISBN 9788245024609, 2018,
-
Markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202258481, 2007, Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Visjon 1: markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202343750, 2011, Bjørn Norheim, Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard, m.fl.
-
Markedsføringsrett i et nøtteskall
ISBN 9788205490543, 2016, Morten Grandal, Frode Elton Haug
-
Etablering og ledelse: ledelse, markedsføring og økonomi til mesterprøven
ISBN 9788292284803, 2013, Svein Erik Foss, Ivar Moe, Idun Hougen
-
Immaterialrett: og produktetterlikning mv. etter markedsføringsloven
ISBN 9788202235871, 2009, Per Helset, Toril Melander Stene, Felix Reimers, m.fl.
-
Markedsføring og ledelse 2
ISBN 9788202258504, 2008, Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Markedsføringsledelse; bind 1
ISBN 9788205334137, 2004, Philip Kotler
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245032079, 2019, Mette Holan