Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Taking Brand Initiative: How Companies Can Align Strategy, Culture, and Ident…

Av
Majken Schultz, Mary Jo Hatch
Forlag
John Wiley & Sons Inc
ISBN
9780787998301
Utgitt
2008, Innbundet

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

UiO

100,- Som ny Sist oppdatert: 6 måneder Kontakt selger

MH

Oslo
120,- Noen markeringer Sist oppdatert: 4 måneder Kontakt selger

Markedshøyskolen

Oslo
150,- Som ny Sist oppdatert: 8 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.