Søk: 'markedshøyskolen'
-
Vitenskapsteori for nybegynnere
ISBN 9788205384064 , 2009 , Kristin Gjerpe, Torsten Thurén, Dag Gjestland
-
Arbeids- og lederpsykologi
ISBN 9788202287030 , 2010 , William Brochs-Haukedal
-
Psykologi i organisasjon og ledelse
ISBN 9788245008586 , 2009 , 4. utgave , Geir Kaufmann, Astrid Kaufmann
-
Consumer Behaviour: A European Outlook
ISBN 9780273736950 , 2011 , Leon G. Schiffman, Leslie Kanuk, Havard Hansen
-
Den moderne verdens opprinnelse: en global og økologisk beretning fra det femtende til det tjueførste århundre
ISBN 9788253030012 , 2007 , Erik Ringen, Robert B. Marks
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205315822 , 2005 , Dorthe Erichsen, Heidi Grinde,m.fl.
-
Markedsøkonomiens utvikling
ISBN 9788245002386 , 2005 , Knut Sogner, Rolv Petter Amdam, Svein Olav Hansen,m.fl.
-
Prosjektledelse: fra initiering til gevinstrealisering
ISBN 9788215019871 , 2012 , Petter Gottschalk, Jan Terje Karlsen
-
Mediekultur, mediesamfunn
ISBN 9788215017921 , 2011 , Jostein Gripsrud
-
Påvirkning: teori og praksis
ISBN 9788279353089 , 2011 , Robert B. Cialdini, Jon Lund Hansen
-
Fra idé til ny virksomhet: en håndbok for nye vekstselskaper
ISBN 9788215011530 , 2007 , Odd Utgård, Helge Refsum, McKinsey & Company
-
Bedriftens økonomi
ISBN 9788215013206 , 2010 , Kjell Gunnar Hoff
-
Hvordan gjennomføre undersøkelser?: innføring i samfunnsvitenskapelig metode
ISBN 9788276346633 , 2005 , Dag Ingvar Jacobsen
-
Prosjektledelse: fra initiering til gevinstrealisering
ISBN 9788215013633 , 2011 , Petter Gottschalk, Jan Terje Karlsen
-
Merkevareledelse på norsk 2.0
ISBN 9788202313531 , 2010 , Lars Erling Olsen, Adrian Peretz,m.fl.
-
Organisasjonskultur
ISBN 9788215007823 , 2011 , Henning Bang
-
Samfunnsøkonomi og økonomisk politikk for turbulente tider
ISBN 9788202320690 , 2011 , Vidar Ringstad
-
LMR: ledelse av menneskelige ressurser : målrettet personal- og kompetanseledelse
ISBN 9788215002354 , 2002 , Odd Nordhaug
-
Strategic Advertising Management
ISBN 9780199605583 , 2012 , Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott
-
Grunnbok i strategi
ISBN 9788202294397 , 2010 , Fred Wenstøp, Bente R. Løwendahl,m.fl.
-
Arbeidsbok til Bedriftens økonomi: oppgaver og løsningsforslag
ISBN 9788215013190 , 2010 , Kjell Gunnar Hoff, Jan Erik Hoff
-
Møter mellom mennesker : interkulturell kommunikasjon
ISBN 9788200453680 , 2001 , Øyvind Dahl
-
Leksjoner i markedsvitenskap
ISBN 9788279352969 , 2010 , Runar Døving, Göran Svensson
-
Skriv: fra ide til fagoppgave
ISBN 9788241706356 , 1996 , Tove Pettersen
-
Serviceledelse: planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
ISBN 9788205352865 , 2006 , Tor Wallin Andreassen
-
Perspektiver på merkevareledelse
ISBN 9788245001167 , 2004 , Leif Egil Hem, Nina M. Iversen
-
Drøft: lærebok i oppgaveskriving
ISBN 9788241706295 , 1996 , Tor Egil Førland, Jan O. Henriksen
-
Consumer behaviour : a European outlook
ISBN 9781784475970 , 2015
-
Marketing Strategy and Competitive Positioning
ISBN 9780273740933 , 2011 , Graham J. Hooley, Nigel F. Piercy
-
Forbruksagentene: slik vekket de kjøpelysten
ISBN 9788253031941 , 2009 , Christine Myrvang