Vi bruker teknologi på nettsiden vår som nettleseren din ikke støtter. Vurder å oppgrader nettleseren din til en nyere versjon. Har du Internet Explorer 11 må du gå over til Edge eller en annen nettleser, der IE11 har sluttet å motta oppdateringer.
Logg inn

Kjøp bok

Selg boken i stedet Naviger

Markedskommunikasjon : prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning

Av
Thorolf Helgesen
Forlag
Cappelen akademisk forl.
ISBN
9788245605655
Utgitt
1998

Ikke riktig utgave? Prøv å søke etter flere utgaver.

Kjøp ny

Kjøp brukt på iBok

HiOA

Pilestredet
140,- Som ny Sist oppdatert: 10 måneder Kontakt selger

UiO

150,- Som ny Sist oppdatert: 3 måneder Kontakt selger

Bokvarsling

Opprett bokvarsling

Dersom du trykker på 'Opprett bokvarsling' vil du automatisk bli varslet når noen legger ut denne boken for salg.