Søk: 'markedskommunikasjon'
-
Markedskommunikasjon
ISBN 9788245013689 , 2016 , Adrian Peretz, Lars E. Olsen
-
Markedskommunikasjon
ISBN 9788202325756 , 2011 , Trond Blindheim, Adrian Peretz
-
Markedskommunikasjon: studieguide
ISBN 9788270427321
-
Markedskommunikasjon: prinsipper og påvirkning
ISBN 9788245040937 , 2025
-
Markedskommunikasjon: en studi
ISBN 9788270428830
-
Markedskommunikasjon; prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788202236311 , 2004 , Thorolf Helgesen
-
Relasjonsstrategi : for praktisk markedskommunikasjon
ISBN 9788245601749 , 1997 , Ole Strøm
-
Reklame over alle grenser: tverrkulturell markedskommunikasjon
ISBN 9788245605129 , 1998 , Tom Rosendahl, Rune Bjerke
-
Markedskommunikasjon: strategisk helhetsplanlegging for økt lønnsomhet
ISBN 9788251836395 , 1997 , Otto Ottesen
-
Markedskommunikasjon: strategisk helhetsplanlegging for økt lønnsomhet
ISBN 9788717036277 , 1992
-
Markedskommunikasjon: prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788202198985 , 2000 , Thorolf Helgesen
-
Markedskommunikasjon : prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788245605655 , 1998 , Thorolf Helgesen
-
Merkevareledelse på norsk 2.0
ISBN 9788202313531 , 2010 , Lars Erling Olsen, Adrian Peretz,m.fl.
-
Markedskommunikasjon : prinsipper for effektiv informasjon og påvirkning
ISBN 9788270378043 , 1993 , Thorolf Helgesen
-
Essentials of Marketing Communications
ISBN 9780273738442 , 2011 , Chris Fill
-
Strategisk ledelse av virksomhetens markedskommunikasjon: et helhetssyn for økt lønnsomhet
ISBN 9788215009025 , 2005 , Otto Ottesen
-
Strategic Advertising Management
ISBN 9780199605583 , 2012 , Larry Percy, Richard Rosenbaum-Elliott
-
Sosial kommunikasjon: personlig - samtale - verdi
ISBN 9788244621267 , 2013 , Cecilie Staude, Svein Tore Marthinsen
-
Marketing Communications: A European Perspective
ISBN 9780273721383 , 2010 , Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens,m.fl.
-
Strategic Advertising Management 3E P
ISBN 9780199532575 , 2008 , 3. utgave , Richard Rosenbaum-Elliott, Richard H. Elliott,m.fl.
-
Marketing Communications: A European Perspective
ISBN 9780273773221 , 2013 , Patrick De Pelsmacker, Joeri van den Bergh