Glemt passord

Hvis du har glemt passordet ditt kan du skrive inn epostadressen assosiert med kontoen din i feltet til venstre og får tilsendt en e-post med videre instruksjoner om hvordan du kan tilbakestille passordet ditt.

Problemer?

Hvis du ikke får epost kan det være flere grunner til det, men de vanligste er at du ikke har skrevet epostadressen riktig, du har logget inn gjennom Tredjepartstjenester, eller at brukeren din ikke er aktivert enda.

Hvis du ikke har skrevet eposten din riktig kan vi ikke bekrefte eller avkrefte at brukeren eksisterer, da det vil la alle som har epostadressen din sjekke om du har en ibok-konto.

Laget du brukeren din med Tredjepartstjenester (Feide, Google eller Facebook) kan du sjekke om du finner hvilken tjeneste det var ved å bruke "Logg inn" og velg tjenesten du tror det kan ha vært. Om det var feil tjeneste kan du selvfølgelig slette brukeren igjen på innstillinger siden.

Har du ny bruker og den ikke er aktivert enda, må du bekrefte brukeren gjennom aktiveringsmailen. Hvis du ikke ser den, bør du sjekke søppelposten din etter den. Om den ikke er der kan du kontakte oss gjennom "Kontakt oss" nederst på siden.

Hvis ikke noe av det over hjelper deg kan du alltid kontakte oss gjennom "Kontakt oss" nederst på siden.

Forspørsel mottatt

Hvis en bruker eksisterer knyttet til adressen du spesifiserte vil vi sende deg en epost som lar deg endre passord på kontoen din. Hvis du ikke mottar e-posten anbefaler vi at du sjekker søppelpost-mappen din og sjekker at eposten du skrev inn over er korrekt.

Tilbake til hovedsiden