Søk: 'Design og reklame VK2'
-
Design og reklame VK2
ISBN 9788258512902 , 1999 , Einar Egeland, Tom Jacoby
-
Reklame
ISBN 9788202170714 , 1999 , Truls Helweg
-
Reklame 1
ISBN 9788202170707 , 1999 , Trond Høiås, Truls Helweg,m.fl.
-
Reklame 2
ISBN 9788202172336 , 1999 , Trond Høiås, Hilde Britt Mellbye, Truls Helweg
-
Reklame 1
ISBN 9788202170691 , 1999 , Trond Høiås, Hilde Britt Mellbye, Truls Helweg
-
Om reklame
ISBN 9788209101759 , 1984 , 1. utgave , David Ogilvy
-
Tanke og handling
ISBN 9788245026641 , 2019 , 1. utgave , Truls Wyller, Dagfinn Døhl Dybvig, Magne Dybvig
-
Metode- og oppgaveskriving
ISBN 9788205423985 , 2012 , 5. utgave , Olav Dalland
-
Statistikk for universiteter og høgskoler
ISBN 9788215031040 , 2018 , 4. utgave , Gunnar G. Løvås
-
Reklame 1: lærerveiledning
ISBN 9788202172329 , 1999 , Trond Høiås, Hilde Britt Mellbye
-
Hvorfor kjøper vi?: om forbruk og reklame
ISBN 9788279351474 , 2004 , Trond Blindheim
-
Menneskekroppen: fysiologi og anatomi
ISBN 9788205348073 , 2006 , 2. utgave , Kari C. Toverud, Jan G. Bjålie,m.fl.
-
Psykologi i organisasjon og ledelse
ISBN 9788245014495 , 2015 , 5. utgave , Geir Kaufmann, Astrid Kaufmann
-
Design og strategi
ISBN 9788202490553 , 2018
-
Impuls: teori VK1 og VK2
ISBN 9788202192365 , 2001 , Øystein Rottem, Anne Lene Berge,m.fl.
-
Hygiene og arbeidsmiljø; hjelpepleier VK1 og VK2
ISBN 9788205233188
-
Ogilvy om reklame
ISBN 9788209104651 , 1984 , David Ogilvy
-
Industrimarkedsføring: Markedsundersøkelse, reklame, salg og planlegging
ISBN 9788251824309 , 1988 , Thomas Nielsen, Åke Flodhammar, Bo Bäckman,m.fl.
-
Enhet og mangfold: samfunnsvitenskapelig forskning og kvantitativ metode
ISBN 9788245013283 , 2013 , 3. utgave , Kristen Ringdal
-
Impuls: tekstsamling VK1 og VK2
ISBN 9788202192389 , 2001 , Inger Marie Stein, Eli Lindtner Næss
-
Pedagogisk grunnlagstenkning: kunnskap, læring og danning i lærerprofesjonen
ISBN 9788202643799 , 2023 , Irene Haslund
-
Det tenkende mennesket: filosofi- og vitenskapshistorie med vitenskapsteori
ISBN 9788251918640 , 2003 , 2. utgave , Stina Langlo Ørdal, Dagfinn Døhl Dybvig,m.fl.
-
Bære eller briste: kommunikasjon og relasjon i arbeid med mennesker
ISBN 9788245013030 , 2012 , 3. utgave , Odd Harald Røkenes, Per-Halvard Hanssen
-
Kunst, håndverk, teknologi og design
ISBN 9788245012880 , 2013 , Janne Lepperød, Trude Kallestad, Øystein Gilje
-
Kunnskap og kompetanse i barnevernsarbeid
ISBN 9788205477179 , 2015 , Vigdis Bunkholdt, Inge Kvaran
-
Hvorfor kjøper vi? : om forbruk og reklame
ISBN 9788279351030 , 2003 , Trond Blindheim
-
Legemidler og bruken av dem
ISBN 9788205508637 , 2018
-
Motivasjon for læring : teori og praksis
ISBN 9788215024899 , 2015 , 1. utgave , Einar M. Skaalvik, Sidsel Skaalvik
-
Metode og oppgaveskriving
ISBN 9788205543089 , 2020 , 7. utgave , Olav Dalland
-
Tilpasset opplæring i forskning og praksis
ISBN 9788202419011 , 2014 , Mette Bunting