Søk: 'Direkte markedsføring : introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll'
-
Direkte markedsføring : introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll
ISBN 9788275360388 , 2001 , Gorm Kunøe
-
Direkte markedsføring: introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll
ISBN 9788275360401 , 2002 , Gorm Kunøe, Øystein Svarød
-
Direkte markedsføring : introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll
ISBN 9788275360302 , 1998 , Gorm Kunøe
-
Internasjonal markedsføring: globalisering : analyse, strategi og planlegging
ISBN 9788202198107 , 2000 , Torbjørn Hodne, Tom Rosendahl
-
Kvalitative metoder: planlegging, gjennomføring og etisk refleksjon
ISBN 9788245042863 , 2023 , May-Len Skilbrei
-
Generalforsamling: planlegging og gjennomføring
ISBN 9788270821815 , 2003 , Magne Teigland
-
Arrangementsledelse: initiativ, planlegging, gjennomføring og evaluering
ISBN 9788245044133 , 2022 , 2. utgave , Dag Vidar Hanstad
-
Arrangementsledelse : initiativ, planlegging, gjennomføring og evaluering
ISBN 9788272862472 , 2014 , Dag Vidar Hanstad
-
Toastmaster: planlegging, gjennomføring, tips og råd
ISBN 9788202579623 , 2018
-
Betongrehabilitering : planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring
ISBN 9788280210371 , 2004
-
Ski-VM 2011 : planlegging og gjennomføring
ISBN 9788272862328 , 2012
-
Betongrehabilitering: planlegging, gjennomføring og kvalitetssikring
ISBN 9788280210050 , 2000 , Pål Gjerp, Jan Lindland, Reidar Bjørkli
-
Introduksjon til statistisk analyse
ISBN 9788205511156 , 2018 , 2. utgave , Knut-Andreas Christophersen
-
Toastmaster: planlegging, gjennomføring, tips og råd
ISBN 9788202450304 , 2014 , 2. utgave , Thomas Leikvoll, Erling Arvola
-
Toastmaster : planlegging, gjennomføring, tips og råd
ISBN 9788202355180 , 2012 , Thomas Leikvoll
-
Å lede møter: planlegging og gjennomføring
ISBN 9788244607858 , 2001 , Randi Eikenes
-
Introduksjon til statistisk analyse: regresjonsbaserte metoder og anvendelse
ISBN 9788205390799 , 2013 , Knut-Andreas Christophersen
-
Øvelse gjør mester: planlegging, kommunikasjon og gjennomføring av øvelser
ISBN 9788276348743 , 2010 , Kjell Løvik
-
Introduksjon til samfunnsvitenskapelig metode
ISBN 9788279353843 , 2016 , 5. utgave , Asbjørn Johannessen, Per Arne Tufte,m.fl.
-
Introduksjon til samfunnsvitenskapelig analyse
ISBN 9788205413900 , 2011 , Einar Blomgren, Mikael Hjerm, Simon Lindgren
-
Digital markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788202700317 , 2021 , 2. utgave , Nina Furu
-
Introduksjon til film: historie, teori og analyse
ISBN 9788241710537 , 2000 , Ove Solum, Lars Thomas Braaten, Stig Kulset
-
Introduksjon til samfunnsvitenskapelig metode
ISBN 9788279354048 , 2021 , 6. utgave , Asbjørn Johannessen, Per Arne Tufte,m.fl.
-
Markedsføringsledelse II : analyse, strategi og planlegging
ISBN 9788290979039 , 1993 , Fred Selnes
-
Introduksjon til samfunnsvitenskapelig metode
ISBN 9788279352983 , 2010 , Asbjørn Johannessen, Per Arne Tufte,m.fl.
-
Innkjøp & supply chain management: analyse, strategi, planlegging og utførelse
ISBN 9788292509050 , 2012 , Arjan J. Van Weele
-
Journalistikk og kildekritisk analyse
ISBN 9788202562557 , 2018 , Sigurd Allern
-
10-faktor: håndbok for planlegging, gjennomføring og oppfølging av KS' medarbeiderundersøkelse
ISBN 9788244624299 , 2022 , Linda Lai, Anne Margrete Fletre,m.fl.
-
Effektiv planlegging og vurdering
ISBN 9788245018363 , 2015 , Henning Fjørtoft
-
Industriell markedsføring: konsepter og planlegging i teori og praksis
ISBN 9788200224372 , 1996 , Gunnar E. Wille