Søk: 'Internasjonal markedsføring: globalisering : analyse, strategi og planlegging'
-
Internasjonal markedsføring: globalisering : analyse, strategi og planlegging
ISBN 9788202198107 , 2000 , Torbjørn Hodne, Tom Rosendahl
-
Markedsføringsledelse II : analyse, strategi og planlegging
ISBN 9788290979039 , 1993 , Fred Selnes
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215024790 , 2015 , Carl Arthur Solberg
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215014012 , 2009 , Carl Arthur Solberg
-
Innkjøp & supply chain management: analyse, strategi, planlegging og utførelse
ISBN 9788292509050 , 2012 , Arjan J. Van Weele
-
Internasjonal markedsføring og relasjonsledelse
ISBN 9788245006865 , 2014 , Tore Mysen, Ane Sjøbu, Svein Reisang
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788215006369 , 2005 , Carl Arthur Solberg
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788251838313 , 1999 , Carl Arthur Solberg
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788202241896 , 2005 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Internasjonal markedsføring
ISBN 9788251830898 , 1994 , Carl Arthur Solberg, Norges Eksportskole
-
Direkte markedsføring : introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll
ISBN 9788275360388 , 2001 , Gorm Kunøe
-
Direkte markedsføring: introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll
ISBN 9788275360401 , 2002 , Gorm Kunøe, Øystein Svarød
-
Direkte markedsføring : introduksjon, analyse, planlegging, gjennomføring, effektmåling og kontroll
ISBN 9788275360302 , 1998 , Gorm Kunøe
-
Strategi
ISBN 9788245024319 , 2018 , 2. utgave , Øystein D. Fjeldstad, Randi Lunnan
-
Internasjonal markedsføring : studieguide
ISBN 9788270429271 , 2008 , Egil Nordblom
-
Grønn markedsføringsledelse: om bærekraftig entreprenørskap, strategi og markedsføring
ISBN 9788245049633 , 2024
-
Grønn markedsføringsledelse: om bærekraftig entreprenørskap, strategi og markedsføring
ISBN 9788245050387 , 2024
-
Strategi
ISBN 9788245034103 , 2022 , 3. utgave , Randi Lunnan, Øystein D. red. Fjeldstad
-
Strategi
ISBN 9788245015409 , 2014 , Øystein D. Fjeldstad, Randi Lunnan
-
Markedsføring: Prinsipper, strategi, taktikk
ISBN 9788270420735 , 1973 , Ulf af Trolle
-
Digital markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788202700317 , 2021 , 2. utgave , Nina Furu
-
Internasjonal migrasjon
ISBN 9788245019568 , 2018
-
Globalisering: åtte nøkkelbegreper
ISBN 9788215013817 , 2008 , Thomas Hylland Eriksen
-
Strategi: en innføring
ISBN 9788245033403 , 2021 , 7. utgave , Göran Roos, Georg von Krogh
-
Effektiv planlegging og vurdering
ISBN 9788245018363 , 2015 , Henning Fjørtoft
-
Design og strategi
ISBN 9788202490553 , 2018
-
Industriell markedsføring: konsepter og planlegging i teori og praksis
ISBN 9788200224372 , 1996 , Gunnar E. Wille
-
Strategi: en innføring
ISBN 9788245014532 , 2013 , Georg von Krogh, Johan Roos, Goran Roos,m.fl.
-
Migrasjonsforståelse : flytteprosesser, rasisme og globalisering
ISBN 9788215013947 , 2017 , Øivind Fuglerud
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.