Søk: 'Kotler om markedsføring; hvordan du skaper, vinner og dominerer markedet'
-
Kotler om markedsføring; hvordan du skaper, vinner og dominerer markedet
ISBN 9788259022615 , 2000 , Philip Kotler
-
Kotler om markedsføring: det du har ønsket å vite, men aldri turt å spørre om
ISBN 9788271460334 , 2006 , Philip Kotler, Kaja Smedal
-
Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245014457 , 2013 , 4. utgave , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik
-
Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245025248 , 2019 , 5. utgave , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik
-
Digital markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788202700317 , 2021 , 2. utgave , Nina Furu
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Påvirkning og kontroll: om hvordan vi former hverandre
ISBN 9788245000955 , 2005 , Inge Bø
-
Slik vinner du styrerommet: avgjørende samtaler for styremedlemmer
ISBN 9788271463953 , 2021 , 1. utgave , Vidar Top
-
Eventyrlig oppussing: slik skaper du din drømmehytte
ISBN 9788202595524 , 2018
-
Texas hold'em poker : slik vinner du
ISBN 9788281790001 , 2005 , Paul Mendelson
-
Markedsføring og kommunikasjon på nett
ISBN 9788202512347 , 2017 , Nina Furu
-
Troen på markedet
ISBN 9788282260039 , 2011 , Chr. Anton Smedshaug, Håvard Friis Nilsen
-
Hvorfor ytre høyre vinner debatten: og hvordan vi kan stoppe dem
ISBN 9788243012028 , 2018 , Eivind Trædal
-
Hvordan gjennomføre undersøkelser? : innføring i samfunnsvitenskapelig metode
ISBN 9788202481889 , 2015 , Dag Ingvar Jacobsen
-
2070: alt du lurer på om klimakrisen, og hvordan vi kan
ISBN 9788202751142 , 2022
-
Masteroppgaven: hvordan begynne - og fullføre
ISBN 9788215019499 , 2012 , Inger Furseth, Euris Larry Everett
-
Markedsføring og salg
ISBN 9788211022417 , 2016 , Per E. Nørgaard
-
Arbeidsbok og casesamling til Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245014464 , 2013 , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik
-
Usynlige kvinner: hvordan mangel på data skaper en verden for menn: hvordan mangel på data skaper en verden for menn
ISBN 9788232804825 , 2022 , Caroline Criado-Perez
-
Markedsføring og ledelse 1
ISBN 9788202258481 , 2007 , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Studentens hva, hvordan og hvorfor
ISBN 9788205489707 , 2016 , David Keeping, Olav Dalland,m.fl.
-
Etablererkunnskap 2: drømmejobben skaper du selv - om etablering og drift av virksomhet
ISBN 9788276744033 , 2004 , Torunn Linneberg
-
Skoleeier som kvalitetsutvikler: hvordan kommuner og fylkeskommuner skaper gode læringsresultater
ISBN 9788244621212 , 2012 , 1. utgave , Jan Sivert Jøsendal
-
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
ISBN 9788245024609 , 2018
-
Du og barnet: Om å skape gode relasjoner med barn
ISBN 9788215027357 , 2017 , Anne-Lise Løvlie Schibbye
-
Barn skaper sted - sted skaper barn
ISBN 9788245022162 , 2018 , Anne Myrstad
-
Gruppeterapi: grunnleggende om hvorfor og hvordan
ISBN 9788205502437 , 2018 , 1. utgave , Synnøve Ness Bjerke
-
Mellom makt og hjelp: om det flertydige forholdet mellom klient og hjelper
ISBN 9788215021980 , 2013 , Greta Marie Skau
-
Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245005172 , 2007 , 3. utgave , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik
-
Hvordan organisasjoner fungerer
ISBN 9788245025255 , 2019 , 5. utgave , Dag Ingvar Jacobsen, Jan Thorsvik