Søk: 'Markedsføringsledelse II : analyse, strategi og planlegging'
-
Markedsføringsledelse II : analyse, strategi og planlegging
ISBN 9788290979039 , 1993 , Fred Selnes
-
Internasjonal markedsføring: globalisering : analyse, strategi og planlegging
ISBN 9788202198107 , 2000 , Torbjørn Hodne, Tom Rosendahl
-
Innkjøp & supply chain management: analyse, strategi, planlegging og utførelse
ISBN 9788292509050 , 2012 , Arjan J. Van Weele
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205472808 , 2016 , Philip Kotler, Kevin Lane Keller
-
Strategi
ISBN 9788245024319 , 2018 , 2. utgave , Øystein D. Fjeldstad, Randi Lunnan
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215037080 , 2021 , 10. utgave , Hans Mathias Thjømøe, Runar Framnes,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245033854 , 2021 , 1. utgave , Fred Selnes, Even J. Lanseng
-
Grønn markedsføringsledelse: om bærekraftig entreprenørskap, strategi og markedsføring
ISBN 9788245049633 , 2024
-
Grønn markedsføringsledelse: om bærekraftig entreprenørskap, strategi og markedsføring
ISBN 9788245050387 , 2024
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215030364 , 2018
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215017204 , 2011 , 8. utgave , Hans Mathias Thjømøe, Runar Framnes,m.fl.
-
Strategi
ISBN 9788245034103 , 2022 , 3. utgave , Randi Lunnan, Øystein D. red. Fjeldstad
-
Strategi
ISBN 9788245015409 , 2014 , Øystein D. Fjeldstad, Randi Lunnan
-
Velferdsrett II: Barneverns- og sosialrett
ISBN 9788205497443 , 2017 , 5. utgave , Aslak Syse, Morten Kjelland, Asbjørn Kjønstad,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205315822 , 2005 , Dorthe Erichsen, Heidi Grinde,m.fl.
-
Markedsføringsledelse; med digitale verktøy
ISBN 9788205459250 , 2014 , Fred Selnes, Even J Lanseng
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245032079 , 2019 , 3. utgave , Mette Holan
-
Markedsføringsledelse: kort og godt
ISBN 9788215008127 , 2005 , Christian Oxholm Zigler, Bitte Paulsen Skaug
-
Strategi: en innføring
ISBN 9788245033403 , 2021 , 7. utgave , Göran Roos, Georg von Krogh
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788256271450 , 2011 , Mette Holan
-
Effektiv planlegging og vurdering
ISBN 9788245018363 , 2015 , Henning Fjørtoft
-
Indremedisin I og II
ISBN 9788245040968 , 2022 , 2. utgave , Lars Aabakken, Kåre I. red. Birkeland,m.fl.
-
Konstruksjonsmekanikk; del II
ISBN 9788245018486 , 2015 , Kolbein Bell
-
Grønn markedsføringsledelse
ISBN 9788245024289 , 2019 , 1. utgave , Arne Nygaard
-
Design og strategi
ISBN 9788202490553 , 2018
-
Innføring i markedsføringsledelse
ISBN 9788232100262 , 2012 , Fred Selnes
-
Strategi: en innføring
ISBN 9788245014532 , 2013 , Georg von Krogh, Johan Roos, Goran Roos,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245051520 , 2024
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215070995 , 2024
-
Velferdsrett II: barneverns- og sosialrett
ISBN 9788205555273 , 2022 , 6. utgave , Aslak Syse, Morten Kjelland,m.fl.