Søk: 'Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring'
-
Markedsføringsledelse for reiselivsnæringen: verdiskaping og markedsføring
ISBN 9788245009262 , 2013 , Kristen Albert Ellingsen
-
Innovativ og opplevelsesbasert verdiskaping i reiselivsnæringen
ISBN 9788202428945 , 2015
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205472808 , 2016 , Philip Kotler, Kevin Lane Keller
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215037080 , 2021 , 10. utgave , Hans Mathias Thjømøe, Runar Framnes,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245033854 , 2021 , 1. utgave , Fred Selnes, Even J. Lanseng
-
Grønn markedsføringsledelse: om bærekraftig entreprenørskap, strategi og markedsføring
ISBN 9788245049633 , 2024
-
Grønn markedsføringsledelse: om bærekraftig entreprenørskap, strategi og markedsføring
ISBN 9788245050387 , 2024
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215030364 , 2018
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215017204 , 2011 , 8. utgave , Hans Mathias Thjømøe, Runar Framnes,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788205315822 , 2005 , Dorthe Erichsen, Heidi Grinde,m.fl.
-
Opplevelsesbasert verdiskaping
ISBN 9788202437923 , 2015 , Ann-Jorid Pedersen
-
Digital markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788202700317 , 2021 , 2. utgave , Nina Furu
-
Reiselivsnæringen
ISBN 9788256270477 , 2009 , Thorvald Wiig
-
Markedsføringsledelse; med digitale verktøy
ISBN 9788205459250 , 2014 , Fred Selnes, Even J Lanseng
-
Kvalitative metoder for markedsføring og organisasjonsfag
ISBN 9788215010007 , 2008 , Tor Grenness, Ola Gaute Aas Askheim
-
Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
ISBN 9788245024609 , 2018
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245032079 , 2019 , 3. utgave , Mette Holan
-
Markedsføringsledelse: kort og godt
ISBN 9788215008127 , 2005 , Christian Oxholm Zigler, Bitte Paulsen Skaug
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788256271450 , 2011 , Mette Holan
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Grønn markedsføringsledelse
ISBN 9788245024289 , 2019 , 1. utgave , Arne Nygaard
-
Innføring i markedsføringsledelse
ISBN 9788232100262 , 2012 , Fred Selnes
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788245051520 , 2024
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215070995 , 2024
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788251836333
-
Prosjekteringsprosesser: verdiskaping, bærekraft og kompleksitet
ISBN 9788245039023 , 2024 , Bo Terje Kalsaas, Agnar Johansen,m.fl.
-
Markedsføringsledelse
ISBN 9788215008318 , 2006 , Hans Mathias Thjømøe, Runar Framnes,m.fl.
-
Moderne verdiskaping: kunder og innovasjoner
ISBN 9788245045093 , 2023 , Tor Wallin Andreassen
-
Statistikk for universiteter og høgskoler
ISBN 9788215031040 , 2018 , 4. utgave , Gunnar G. Løvås
-
Ord og begreper i reiselivsnæringen
ISBN 9788256267460 , 2007 , Thorvald Wiig