Søk: 'Perspektiver på markedsføring av reiseliv'
-
Perspektiver på markedsføring av reiseliv
ISBN 9788245002492 , 2005 , Mehmet Mehmetoglu, Kristen Albert Ellingsen
-
Perspektiver på ledelse
ISBN 9788205481107 , 2015 , Øyvind Lund Martinsen
-
Perspektiver på ledelse
ISBN 9788205524866 , 2019 , 5. utgave , Øyvind Lund Martinsen
-
Perspektiver på ledelse
ISBN 9788205394568 , 2009 , 3. utgave , Øyvind Lund Martinsen
-
Markedsføring på bedriftsmarkedet
ISBN 9788215026534 , 2016 , Erik B. Nes, Harald Biong, Jon Bingen Sande
-
Perspektiver på samfunnssikkerhet
ISBN 9788202670498 , 2021 , 2. utgave , Preben Hempel Lindøe, Odd Einar Olsen,m.fl.
-
Markedsføring og innovasjon: vg1 salg, service og reiseliv
ISBN 9788211036889 , 2021 , 1. utgave , Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik
-
Kulturforskjeller i praksis : perspektiver på det flerkulturelle Norge
ISBN 9788205481770 , 2015 , Thomas Hylland Eriksen, Torunn Arntsen Sajjad
-
Markedsføring på bedriftsmarkedet
ISBN 9788215014098 , 2009 , Erik B. Nes, Harald Biong
-
Perspektiver på livsmestring i skolen
ISBN 9788202651077 , 2020 , 1. utgave , Camilla Fikse, Audun red. Myskja
-
Perspektiver på samfunnssikkerhet
ISBN 9788202434946 , 2016 , Preben Hempel Lindøe, Odd Einar Olsen,m.fl.
-
Perspektiver på entreprenørskap
ISBN 9788276349566 , 2012 , Jan Inge Jenssen, Lars Kolvereid, Truls Erikson
-
Markedsføring og kommunikasjon på nett
ISBN 9788202512347 , 2017 , Nina Furu
-
Allmenn musikkundervisning: perspektiver på praksis
ISBN 9788205400146 , 2010 , Geir Salvesen, Jon Helge Sætre
-
Markedsføring: verdibasert forventningsledelse
ISBN 9788245012590 , 2014 , Sigurd V. Troye, Magne Supphellen,m.fl.
-
Kulturforskjeller i praksis: perspektiver på det flerkulturelle Norge
ISBN 9788205538122 , 2020 , 7. utgave , Thomas Hylland Eriksen, Torunn Arntsen Sajjad
-
Mangfoldskompetanse og kritisk tenkning : perspektiver på undervisning: perspektiver på undervisning
ISBN 9788202592103 , 2020 , 1. utgave , Åse Røthing
-
Uenighetsfellesskap: perspektiver på demokratisk samhandling
ISBN 9788215023373 , 2014 , Lars Laird Iversen
-
Perspektiver på ledelse
ISBN 9788205305403 , 2004 , Øyvind L. Martinsen
-
Bittersøtt : nye perspektiver på rus og rusmidler
ISBN 9788215024752 , 2015 , Willy Pedersen
-
Markedsføring av tjenester
ISBN 9788245602678 , 1997 , Christian Grønroos
-
Kritiske perspektiver på brukermedvirkning
ISBN 9788215047300 , 2021 , 1. utgave , Eskil Skjeldal
-
Reiseliv
ISBN 9788256267446 , 2007 , Tove Dyblie, Thorvald Wiig, Tordis Stangeland,m.fl.
-
Rom for barnehage: flerfaglige perspektiver på barnehagens fysiske miljø
ISBN 9788245011265 , 2012 , Thomas Moser, Atle Krogstad, Geir K. Hansen,m.fl.
-
Perspektiver på merkevareledelse
ISBN 9788245001167 , 2004 , Leif Egil Hem, Nina M. Iversen
-
Kommunikasjon: teoretiske perspektiver på praksis i helsetjenesten
ISBN 9788205387195 , 2009 , Eline Thornquist, Kjersti Lofthaug
-
Perspektiver på jordskifte
ISBN 9788205390805 , 2009
-
Digital markedsføring og kommunikasjon
ISBN 9788202700317 , 2021 , 2. utgave , Nina Furu
-
Perspektiver på barndommens historie
ISBN 9788245016635 , 2016 , Tora Korsvold
-
Markedsføring på 1-2-3
ISBN 9788202738433 , 2022 , 1. utgave , Lars Erling Olsen, Eirik Haus