Søk: 'Profesjonell gjestebehandling - sal og service; for kokkar og servitørar'
-
Profesjonell gjestebehandling - sal og service; for kokkar og servitørar
ISBN 9788258409158 , 1996 , Kjell E. Innli
-
Bransjelære for kokkar og servitørar
ISBN 9788241202179 , 1997 , Asbjørn Engesbak
-
Profesjonell gjestebehandling - salg og service; for kokker og servitører
ISBN 9788258402999 , 1996 , Kjell E. Innli
-
Sal, service og tryggleik; sal og service
ISBN 9788205286085 , 2001 , Eli Fiske Antonsen
-
Sal, service og tryggleik: for grunnkurs sal og service
ISBN 9788278021781 , 2001 , Alf H. Øyen, Lars Ottesen, Nils Petter Johnsrud,m.fl.
-
Sal og service: grunnkurs sal og service - studieretningsfaga
ISBN 9788258408700 , 2001 , Steinar Madsen
-
Sal og service - tryggleik; studieretning sal og service, VKI
ISBN 9788205301467 , 2002 , Eli Fiske Antonsen, Morten Nyhagen
-
Kundestyrt service : salg, service og gjestebehandling
ISBN 9788241202124 , 1996 , Steen Jarle Johansen
-
Administrasjon; sal og service
ISBN 9788205286146 , 2001 , Reidun Solberg, Mari-Ann Picard
-
It-guiden for sal og service
ISBN 9788278022221 , 2004 , 1. utgave
-
Sinus: matematikk for sal og service
ISBN 9788202219192 , 2003 , Tore Oldervoll, Audhild Vaaje, Odd Orskaug,m.fl.
-
Økonomi: for grunnkurs sal og service
ISBN 9788278021767 , 2001 , Alf H. Øyen, Lars Ottesen, David Keeping
-
Service, salg og gjestebehandling: for kokker og servitører
ISBN 9788200415107 , 2004 , Eli Fiske Antonsen
-
Økonomi og bedriftsetablering; sal og service
ISBN 9788205286108 , 2001 , Odd Helge Sandvik, Trine Skarvang, Johs Totland,m.fl.
-
Sal og service: videregåande kurs 1
ISBN 9788278022085 , 2004 , Alf H. Øyen, Lars Ottesen, David Keeping,m.fl.
-
Midt i matematikken; matematikk for sal og service
ISBN 9788256252275 , 2000 , Knut Barder, Nils Garli, Ove Sørum
-
Kunden i fokus: gjestebehandling, salg og service
ISBN 9788241201103 , 1996 , Trude K. Brandstad
-
Marknadsføring og sal
ISBN 9788211022424 , 2016 , 3. utgave , Bengt E. Olsen, Per E. Nørgaard
-
Service og innovasjon
ISBN 9788245035315 , 2021 , 3. utgave , Tor W. Andreassen, Line Lervik-Olsen
-
Eiga bedrift - kultur, kommunikasjon og teknologi; sal og service VKI
ISBN 9788205301481 , 2002 , Bente Heian, Odd Helge Sandvik,m.fl.
-
Profesjonell utvikling og faglig veiledning
ISBN 9788205528130 , 2019 , Kari Killén
-
Service og innovasjon
ISBN 9788245020595 , 2016 , 2. utgave , Tor W. Andreassen, Line Lervik-Olsen
-
Profesjonell utvikling og faglig veiledning
ISBN 9788205500730 , 2017 , Kari Killén
-
Matematikk for økonomi og samfunnsfag
ISBN 9788276348675 , 2010 , 8. utgave , Frank Tolcsiner, Ulf Henning Olsson,m.fl.
-
Kunnskap og læring i praksis: fra student til profesjonell sosialarbeider
ISBN 9788215007489 , 2007 , Eva Berthling Herberg, Helga Jóhannesdóttir
-
Statistikk for universiteter og høgskoler
ISBN 9788215031040 , 2018 , 4. utgave , Gunnar G. Løvås
-
Motivasjon for læring : teori og praksis
ISBN 9788215024899 , 2015 , 1. utgave , Einar M. Skaalvik, Sidsel Skaalvik
-
Etikk i profesjonell praksis
ISBN 9788252197709 , 2018
-
Service og innovasjon
ISBN 9788245015065 , 2015 , Tor W. Andreassen, Line Lervik-Olsen
-
Psykologi og sosiologi for fagskoleutdanningene
ISBN 9788202421342 , 2016 , 2. utgave , Kari Krüger Grasaas, Leif A. Helgesen,m.fl.