Søk: 'Suksess med egne medier: strategier for kanalvalg, innhold og spredning'
-
Suksess med egne medier: strategier for kanalvalg, innhold og spredning
ISBN 9788245015386 , 2013 , Øystein Bonvik, Aina Lemoen Lunde
-
Hvordan oppnå suksess i sosiale medier
ISBN 9788271464202 , 2022 , 1. utgave , Astrid Valen-Utvik
-
Veien til suksess
ISBN 9788245020724 , 2016 , 1. utgave , Bassam A. Hussein
-
Rammeplan for barnehagen: innhold og oppgaver
ISBN 9788283721393 , 2018 , 4. utgave , Anne Brit red. Iversen, Kristin Green Nicolaysen
-
Barns liv og lek med medier
ISBN 9788202488215 , 2015 , Ingvill Christina Goveia, Stine Liv Johansen
-
Sosiale medier
ISBN 9788245018066 , 2015 , Ida Aalen
-
Strategier, strategiobservasjon og strategiopplæring: med fokus på elever med matematikkvansker
ISBN 9788299474290 , 2013 , 1. utgave , Snorre A. Ostad
-
Rammeplan for barnehagen: innhold og oppgaver
ISBN 9788245037821 , 2021 , 1. utgave
-
Medier - tekstteori og tekstanalyse
ISBN 9788245005929 , 2008 , Peter Larsen
-
Siv: med egne ord
ISBN 9788248929314 , 2021 , 1. utgave , Siv Jensen
-
Strategier for læring: om selvregulering, vurdering og god undervisning
ISBN 9788215013732 , 2014 , Therese Nerheim Hopfenbeck
-
Rammeplan for barnehagen : innhold og oppgaver
ISBN 9788278418505 , 2014
-
Sosiale medier og krisehåndtering
ISBN 9788205484573 , 2016 , 1. utgave , Petter Skants
-
Digitale barnehagepraksiser : teknologier, medier og muligheter: teknologier, medier og muligheter
ISBN 9788202632168 , 2019 , 1. utgave , Margareth Sandvik, Ann-Hege Lorvik Waterhouse,m.fl.
-
Mediepedagogiske perspektiver: mediesosialisering, undervisning om og med medier
ISBN 9788202436124 , 2015 , Yvonne Fritze, Geir Haugsbakk,m.fl.
-
Full spredning: en legeroman
ISBN 9788249521517 , 2019 , 7. utgave , Nina Lykke
-
Spredning: dikt
ISBN 9788249514229 , 2014 , Nils-Øivind Haagensen
-
Samfunnsarbeid og boligsosialt arbeid: en erfaringssamling med fokus på strategier og virkemidler
ISBN 9788245011654 , 2012 , Mary Alice Økland
-
Ansvarlig og lønnsom: strategier for ansvarlige forretningsmodeller
ISBN 9788202394752 , 2013 , Sveinung Jørgensen, Lars Jacob Tynes Pedersen,m.fl.
-
Sosiale medier
ISBN 9788245035254 , 2021 , 2. utgave , Ida Aalen, Magnus Hoem Iversen
-
Selskap med suksess
ISBN 9788210029967 , 1987 , 1. utgave , Marianne Almstrøm Rykke
-
Med egne ord
ISBN 9788203229688 , 2004 , mulla Krekar, Krekar (Mullah)
-
Statistikk for universiteter og høgskoler
ISBN 9788215031040 , 2018 , 4. utgave , Gunnar G. Løvås
-
Bære eller briste: kommunikasjon og relasjon i arbeid med mennesker
ISBN 9788245013030 , 2012 , 3. utgave , Odd Harald Røkenes, Per-Halvard Hanssen
-
Helsekommunikasjon og digitale medier
ISBN 9788205460089 , 2014 , Nina Sletteland
-
Lydproduksjoner: medier og kommunikasjon
ISBN 9788249215409 , 2012 , Jon Husø, Jens Petter Nilsen, Rikard Strømsodd
-
Makt, medier og politikk
ISBN 9788215024585 , 2015 , Eli Skogerbø, Sigurd Allern, Øyvind Ihlen
-
Motivasjon for læring : teori og praksis
ISBN 9788215024899 , 2015 , 1. utgave , Einar M. Skaalvik, Sidsel Skaalvik
-
Det tenkende mennesket: filosofi- og vitenskapshistorie med vitenskapsteori
ISBN 9788251918640 , 2003 , 2. utgave , Stina Langlo Ørdal, Dagfinn Døhl Dybvig,m.fl.
-
Norske medier: journalistikk, politikk og kultur
ISBN 9788276349573 , 2012 , Kristin Skare Orgeret